Xριστουγεννιάτικο φιδάκι

Aν θέλετε να κάνετε ένα δωράκι στα πρωτάκια σας, σας έχω το πιο χριστουγεννιάτικο επιτραπέζιο παιχνίδι που υπάρχει.



Το αρχείο περιλαμβάνει:

  • 96 κάρτες (με λέξεις για ανάγνωση και με εικόνες με κενά για συμπλήρωση της λέξης)
  • το ταμπλό του παιχνιδιού
ΟΔΗΓΙΕΣ
1. Εκτυπώνετε έγχρωμα, πλαστικοποιήτε και κόβετε τις κάρτες και το ταμπλό
2. Χρειάζεστε 1 ζάρι και πιόνια
3, Μαρκαδόρους



ΚΑΝΟΝΕΣ

1. Τα παιδιά ρίχνουν το ζάρι και μετακινουν το πιόνι τόσα τετράγωνα όσα ο αριθμός που έφερε.

2. Τραβάνε μια κάρτα, πράσινη ή κόκκινη ανάλογα το χρώμα του τετραγώνου που έτυχαν.
3. Διαβάζουν τη λέξη ή συμπληρώνουν τα κενά.

4. Όταν κάποιος «πέσει» σε κουτάκι με τη σκάλα ανεβαίνει ενώ όταν «πέσει» σε κουτάκι με το έλκηθρο κατεβαίνει.

5. Κάθε φορά που κάποιος δίνει λανθασμένη απάντηση πηγαίνει 5 κουτάκια πίσω.





Καλές Γιορτές






Χατζηκωνσταντή Ειρήνη Δασκάλα- Ειδική Παιδαγωγός

ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΜΟΥ-Η ΠΑΡΕΑ

Όπως έχετε καταλάβει, αγαπώ τα μικρά βιβλία, που φτιάχνονται πανεύκολα μόνο με μια κόλλα Α4! Τα βρίσκω εύχρηστα, πρωτότυπα και οικονομικά για πολλές εκτυπώσεις! Για την επανάληψη της ενότητας "Η Παρέα" στη Γλώσσα της Α' Δημοτικού, επέλεξα να φτιάξω αυτό το μικρό βιβλίο, με λέξεις που έχουμε συναντήσει στα κείμενα μας! Τα παιδιά το έχουν μαζί τους και κάνουμε ανάγνωση από αυτό το βιβλίο ή ανατρέχουν σ'αυτό για να θυμηθούν πως γράφεται η λέξη. Θα προσπαθήσω να φτιάξω μικρά βιβλία για όλες τις ενότητες της Γλώσσας!

Οι οδηγίες κατασκευής είναι πολύ εύκολες, αρχικά το εκτυπώνετε σε Α4 φύλλο και το διπλώνετε όπως δείχνει το video ΟΔΗΓΙΕΣ!





Μπορείτε επίσης, να βρείτε το μικρό βιβλίο για την Ορθογραφία, για μεγαλύτερες τάξεις Η ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ!

Αφήστε μου ένα σχόλιο για το πως σας φάνηκε!😍

Το κατεβάζετε από εδώ:Η ΠΑΡΕΑ



Χατζηκωνσταντή Ειρήνη Δασκάλα- Ειδική Παιδαγωγός

ΟΙ ΑΡΘΡΟΦΑΤΣΟΥΛΕΣ

Τη Δευτέρα ασχοληθήκαμε με τα άρθρα! Μιλήσαμε για το "ο" που μπαίνει μπροστά από τη λέξη "μπαμπάς", καθώς είναι κάτι οικείο στα παιδιά και επεκταθήκαμε και σε άλλες λέξεις, όπως αντικείμενα που υπάρχουν γύρω μας (ο πίνακας, ο τοίχος). Μετά, μιλήσαμε για το "η" που μπαίνει μπροστά από λέξεις όπως "μαμά" και πάλι επεκταθήκαμε σε λέξεις όπως η πόρτα, η καρέκλα! Κατάλαβαν διαισθητικά τη χρήση του αρσενικού άρθρου και του θηλυκού! Έπειτα, παρουσίασα το "ο" ως έναν κύριο με μουστάκι και το "η" ως μια κυρία με φιόγκο στα μαλλιά της!
 Παίξαμε μετά ένα παιχνίδι, όπου έλεγα μια λέξη και έδειχνα τις δύο κάρτες με τις αρθροφατσούλες "ο" & "η", το παιδί ερχόταν στον πίνακα, επέλεγε τη σωστή κάρτα και επαναλάμβανε τη λέξη με το σωστό άρθρο!
Την Τετάρτη, ασχοληθήκαμε με το "το" ,  είπαμε λέξεις όπως το μωρό, το παιδί και πάλι επεκταθήκαμε σε λέξεις όπως αντικείμενα που υπάρχουν γύρω μας, π.χ. το μολύβι, το θρανίο! Τους ανέφερα στο τέλος ότι αυτές οι λέξεις λέγονται ΑΡΘΡΑ αλλά δεν χρειάζεται ακόμα να το θυμάστε! 





Έπειτα, τους μοίρασα το φύλλο εργασίας. Αφού διαβάσαμε μεγαλόφωνα τα άρθρα, τα χρωματίσαμε! Μετά, έκοψαν τις εικονίτσες και τις κόλλησαν κάτω από το σωστό άρθρο!









Μπορείτε να κατεβάστε δωρεάν το αρχείο με τις ΑΡΘΟΦΑΤΣΟΥΛΕΣ και το φύλλο εργασίας!


Χατζηκωνσταντή Ειρήνη Δασκάλα- Ειδική Παιδαγωγός